بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

جمع آوري صلوات براي ظهور
امام زمان (عج)
شنبه 4 شهريور 1391برچسب:, :: 16:9 ::  نويسنده : علیرضا بهروش

 

 

جمع آوري صلوات براي ظهور


تعداد صلوات ها :  190


تعداد زيارت عاشورا :  0


دعاي عهد : 0


دعاي فرج(الهی عظم البلاء) : 0


دعاي توسل:0

_____________________________________________________________________________________

 

جهت ثبت صلوات,زيارت عاشورا,دعاي عهد و دعاي فرج اينجا كليك كنيد



نظرات شما عزیزان:

حميد
ساعت12:03---1 خرداد 1392
سلام
من مدير وبلاگ "احاديث گوهر بار هستم و شما رو لينك كردم و مي خوام مرو لينك كنيد.در ضمن 50 تا صلواتم من فرستادم.خدا قبول كنه انشاءالله.


علی
ساعت23:54---12 شهريور 1391
این هم از وبلاگ امام زمانت،دیدی جناب علیرضا خان؟من بی معرفت نیستم،100 تا هم من فرستادمراستی،مطالب وبلاگتو گسترده تر و بیشتر کن تا وبلاگت طرفدار های بیشتری پیدا کنه،میبینی وبلاگ مذهبی چقدر طرفدار داره؟راستی عکس پیش زمینه وبلاگت رو هم یک چیزی مثل تصویر زیبایی از اسمان و ستارگان یا مثلا یا ولی عصر یا مثلا یا امام زمان و یا یا مهدی و مسایلی از این قبیل قرار بده،و یک وبلاگ هم برای گروه P.r.i.o.r.y o.f S.i.o.n،البته همون فراماسون خودمونه ولی اسم انگلیسیش رو نوشتم بدون نقطس،اون برای مسایل امنیتی مثل ف.+ی-.ل..+ت=-ر،میتونی راجب دجال و سفیانی و یمانی و ظهور بنویسی،اصلا اسم وبلاگتم بزار ظهور چطوره؟موفق باشی

احمد
ساعت17:13---4 شهريور 1391
5 واسه من.الهم عجل لولیک الفرج.

فاطمه
ساعت17:11---4 شهريور 1391
5 تا صلوات من

علیرضا
ساعت17:08---4 شهريور 1391
20 تا هم من نظر کردم.

رضا
ساعت17:05---4 شهريور 1391
سلام. 10 تا صلوات من

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام زمان (عج) و آدرس alirezabeh3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 7818
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





http://s1.picofile.com/shiat/giv.gif

Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه


                    
 
 

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر